Strony

środa, 18 lipca 2012

Comcraft 0.2!

Po ponad miesiącu ciężkiej pracy, wreszcie nadeszła długo oczekiwana aktualizacja Comcraft do wersji 0.2! Z pewnością dużo osób czekało na nią z niecierpliwością, ale naprawdę było warto! Do gry dodałem mnóstwo nowych rzeczy, poprawiłem uciążliwe błędy, które występowały w poprzedniej wersji i oczywiście komplet nowych rozdzielczości! Poniżej spis wszystkich nowości:




  • Poprawiony błąd uniemożliwiający utworzenie folderu (acess denied).
  • 11 nowych bloczków (cegła, cobblestone, obsidian, półka na książki, dynia, wełna biała, czarna, czerwona, niebieska, żółta i zielona)
  • Nowa grafika gry.
  • Możliwość używania texturepacków, wybieranych bezpośrednio z poziomu gry (jak w prawdziwym Minecraft'cie). Jak taki texturepack zrobić napiszę niedługo w oddzielnym poście.
  • Zmniejszone zużycie pamięci. (gra wczytuje tylko potrzebne chunki)
  • Znaczne przyspieszone zapisywanie gry (ok 4-5 sekund).
  • Świat wczytuje się natychmiastowo.
  • Dodane menu ekwipunku.
  • Dodane nowe rozdzielczości:
    • 240-320
    • 240-400
    • 360-640
    • 320-480
    • 480-640
Gra dostępna jest do pobrania w zakładce Download.

Jeżeli gra ci się spodobała opublikuj link do strony com-craft.blogspot.com na swojej stronie/blogu/forum, polub ją na Facebooku, lub pomóż wypromować grę w inny sposób! (np. gameplay z gry na YouTube)

Dodam, że pewne opóźnienia w wydaniu update'a spowodował pewien błąd przez który mapa wczytywała się nieodpowiednio. Jego rozwiązanie było proste :) : zamiana linijki skip(chunkLength); na skipBytes(chunkLength);


117 komentarzy:

  1. Fajnie lecz out of memory ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałem, nokia c5-03 out of memory !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stary ty moje marzenie spełniłeś!!! Nie muszę kilku stów na nowy telefon wydawać, by sobie MC Pocket Edition kupić jeszcze za dwie dychy a tu kurde mam jako taką fajną gierkę za 0!!! Może jest i te 3 fps, ale jestem cierpliwy i umiem grać z lagami. Nie wiem jak ci się odwdzięczyć :)Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  4. Popraw 240x400 bo w jest konsola, a nie powinno być

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka telefonu to Samsung? Jeśli tak to bardzo dziwny błąd, bo dodałem opcję wyłączającą konsolkę. A jeżeli to inna marka to napisz jaka.

      Usuń
    2. LG, dokładnie GT500. Nawet 0.1 działało bez konsoli.

      Usuń
    3. Ok, błąd naprawię, ale nie dzisiaj, bo nie mam dostępu do komputera w którym mam zapisany projek Comcrafta.

      Usuń
    4. Błąd out of memory ?

      Usuń
    5. @Piotr Wójcik, polecam wrzucić sobie projekt na jakieś repozytorium gita (można prywatne, ale jak byś zrobił z tego open source to już w ogóle by było fajnie), to małe poprawki wszędzie możesz zrobić i jak komp padnie czy coś to pyk formacik reinstall z git'a ściągasz kod i jest :)

      Usuń
    6. @irth, dzięki za radę - możliwe, że kiedyś z niej skorzystam ;) Backupy kodu wykonuję dość często, ale ostrożności nigdy nie za wiele :)

      @Michał Silent, zgodnie z tym co powiedziałeś na razie nie zdecydowałem jaki charakter będzie miał ten projekt. Wydaje mi się jednak, że nieco przesadziłeś z usuwaniem tego typu komentarzy, ponieważ nie ma on nic wspólnego ze spamem, a napisany jest lepiej niż niejeden na tej stronie!

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. OK, nie ma sprawy ;-). Jednak na razie ani kod, ani projekt nie jest udostępniany.

      Usuń
    9. Pomocy! Ja chce zagrać w ten boski tytuł na Samsungu GT-B3410 Delphi ale jest "Błą Java". Panie Wójcik... prosze o naprawe!

      Usuń
  5. Napraw prosze błąd out of memory na nokii c5-03

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę zrób coś żeby zadziałało na LG T500 bo bardzo zależy mi żeby Comcraft działało na moim telefonie,wygląda na zarąbistą gierkę i bardzo chciałbym zagrać ale wyskakuje mi 'Błąd Klasy' pobrałem na moją rozdzielczość 240-320.Mam LG T500 jak coś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moglbys powiedziec kiedy dokladnie ten blad wystepuje? Podczas uruchamiania/grania? I czy wyswietla sie tylko informacja "blad klasy" czy moze cos jeszcze?

      Usuń
    2. Włączam,pokazuje się logo Javy potem biały ekran i informacja Błąd klasy i jest tylko opcja zamknij.Da redę coś z tym zrobić?

      Usuń
    3. Google milczy na temat "Błędu klasy", więc nie wiem czy uda się to naprawić :(

      Usuń
    4. A mógłbyś jeszcze zrobić jakiegoś screena tego błędu?

      Usuń
  7. Wszystko super , tylko ze ja nie mam ziemi , xd . Włączam gre , wszystko spoko a ziemi nie mam i tak jakby w powietrzu latam i nic. A na samsungu tylko jak wlaczam to przez chwile jest bialy pasek . Prosze napraw ta ziemie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo. Mam SE K800i. Tak jakby... telefon nie potrafił teksturować bloczków... jak naciskam, nic się nie dzieje...

      Usuń
    2. Wejdz w opcje i ustaw debug info na ''on''. Potem wlacz mapke i napisz jaka jest wartosc loaded chunks.

      Usuń
    3. Loaded chunks: 0. Pozostałe wartości, jak coś poklikam, to się zmieniają.

      Rozumiem, że telefon nie może/nie umie czegoś załadować???

      Usuń
    4. Tak, wygląda na to, że telefon nie może załadować mapy z pliku. Dziwne jest to, że na 2 telefonach, na których to testowałem i na emulatorze wszystko działa dobrze...

      Usuń
  8. Hmm... mogłeś dodać drzwi i schody ale i tak kawał dobrej roboty. S Z A C U N !

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam ziemi , a jak wejde w eq i zamkne to wychodzi Error: bd (oryginal class name : java.io.IOException) ........... Pomocy !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mam to samo!!!

      Usuń
    2. Kilka komentarzy wcześniej był taki sam błąd.

      Usuń
  10. Rozreklamuję ten projekt na każdej stronie jaką znam tylko zrób coś żeby działało na LG T500,proszę

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie na samsungu wave 533 (240x400) działa bez problemów tylko fps mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyskoczył mi błąd: java.land.SecurityException
    Error message:Aplication not authorized to acces the restricted API.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaakceptowales pytania o odczytywanie i zapisywanie plikow? Jezeli tak to kiedy ten blad wyskakuje(np. podcczas ladowania)?

      Usuń
    2. Gdy włączam i jest to tło to nawet nie pyta o nic tylko wyskakuje
      wersja 240x400 :( Błagam pomóż :(

      Usuń
    3. Sproboj wejsc w menu ustawien uprawnien aplikacji i sprawdz czy odczytywanie i zapisywanie plikow nie jest ustawione na cos w stylu ''nie, nigdy nie zezwalaj''.

      Usuń
    4. Nie wiem gdzie to jest.
      Telefon LG KU 990 Vievty
      A jak by co to na Nokia C3 zadziałał by?

      Usuń
  13. Pobrałem tez wersje 240x320 i to samo co w tamtej wersji 240x400 , mam samsung avila , da rade naprawic blagam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Włączam,pokazuje się logo Javy potem biały ekran i informacja Błąd klasy i jest tylko opcja zamknij.Da redę coś z tym zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak naciskam by utworzyć folder to nic się nie dzieje, pomóż PLIS
    PLIS
    PLIS

    OdpowiedzUsuń
  16. niezła gierka, ale przydał by się piecyk, craftbox ale dla efektu nie działania

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma półki na książki, ???? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O przepraszam błąd na rozdzielczości 240x320. Postaram się to naprawić :)

      Usuń
  18. Queader, zrobiłem chomika do zapisów świata i texturepaków (jak dowiem się jak je zrobić)
    Oto Link :http://chomikuj.pl/ComCraftsave/Centrum+ComCrafta
    Można dodawać własne savy....
    (mam też zamiar zrobić gameplaya z gry, polecać na facebooku, na podwórkó, i na różnych forach) :)
    SoRy Za OrTo O__O

    OdpowiedzUsuń
  19. Quarder
    Znalazlem ale jest ustawione na Zapytaj.
    Ale nawet nie pyta.

    OdpowiedzUsuń
  20. zaje*****e minecraft w 3d na jave, szkoda że nie ma na symbiana, ale mógłbyś zrobić w wersji landscape na 360x640 Please :D

    OdpowiedzUsuń
  21. włączam grę i pokazuje mi się w landscape, widze biały niebo i wyskakuje mi java.lang.OutOfMemoryError

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Informacje jak naprawić ten błąd możesz znaleźć tutaj:

      http://www.allaboutsymbian.com/features/item/Avoiding_Memory_errors_on_a_Symbian_OS_smartphone.php

      Usuń
  22. Ja mam to samo Queader prosze napraw to. Błąd wyskakuje dopiero po kliknięciu play ! Out of memory error java.lang.OutOfMemoryError.

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedy włączam gre to nie ma ziemi i wyskakuje (oryginal class name : java.io.IOException)nie wiem o co chodzi pomuużcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten błąd był już poruszany w jednym z poprzednich komentarzy.

      Usuń
  24. Queader coś chyba w kodzie się namieszało :d

    OdpowiedzUsuń
  25. Błagam napraw to ! :) Mam Samsung Avila i jak włączam gre to nie mam ziemi , podłożna . Jak wchodze w eq i dam krzyżyk do zamknięcia to wychodzi błąd : Error: bd (oryginal class name: java.io.IOException)
    Error message (oryginal message: Invalid amrk position) i przycisk quit . a jak dam to debug info to Loaded chunks jest na 0 , Rotation Yaw i Rotation Pitch sie zmieniaja jak porusze palcem po ekranie a na przyciski nie reaguje nic jedynie sie swieca jak nacisne ale i tak x,y,z sie nie zmienia i jest x:2.0 , y:3.0 , z:2.0 . Błagam pomoż !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź jaką wielkość ma plik world.data w folderze saves.

      Usuń
    2. U mnie ma 256 kb (nokia 5230)

      Usuń
  26. A Queader na jakim fonie to testowałeś!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samsung Corby i Nokia c2. Wszystko działa na nich dobrze.

      Usuń
  27. U mnie gdy włącze debug info to loaded chunks mam na 0, i wiesz co może rób tę grę z kimś jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  28. gra fajna a raczej zaje****
    PS.ktoś napisał że na avilli nie ma trawy,ziemi mi działa wszystko dobrze na avilli ale jest możliwe że ten ktoś ma inne oprogramowanie bo są 2 na aville i jeszcze coś kto ma aville i nie działa wejdzie na admin menu a najlepiej wpisać sobie w googlach avilla błąd z grami i wyskoczy coś na you tube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też dobrze działa na mojej Avilli. Bardzo fajnie tylko te FPS :/ ale przeżyć się da :)

      Usuń
  29. na każdej noki jest null pointer lub out of memory ale ja mmam już samsunga aville i wszytko gra
    PS.polecam samsung avilla do gier java

    OdpowiedzUsuń
  30. Trochę zamieszania się zrobiło z tymi problemami, więc co powiecie na to, żebym zrobił 2 zakładki: zgłoś błąd i telefony. W pierwszym zrobił bym spis wszystkich znanych błędów razem z ich opisem, a w dziale telefony byłby spis wszystkich telefonów i informacja czy gra działa czy nie, a dodatkowo ilość fps na short, medium i far. Co myślicie o takim rozwiązaniu? A może macie jakąś lepszą nazwę dla tych działów?

    PS: Proszę tych, którzy mają błąd przez, który ziemia się nie wczytuje o podanie DOKŁADNYCH modeli telefonów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to bardzo dobry pomysł. Od razu mam pierwszą informację:


      K800i @ K810i (Fizyczny telefon Sony Ericsson K800i z oprogramowaniem do telefonu K810i [R8BA024]):
      Gra nie działa - w wersji 0.2 Pojawia się niebo i to wszystko (po włączeniu ekwipunku (wybór klocuszków) i zamknięciu go, pojawia się błąd "bd (oryginal class name : java.io.IOException)", a w wersji 0.2b w ogóle mapka nie wchodzi (pojawia się w/w błąd, tylko że od razu - nawet niebo się nie pojawia)

      Usuń
    2. nokia 5230 ja mam jave midp 2.1 pewnie wszystkie nokie tak mają z tym błędem
      prosze o pomoc

      Usuń
  31. JAK INSTALOWAĆ TEXTUREPACKI!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. zrób post ja wgrywam terrain png nic wgrywam zip null pointer (reinstalka konieczna) jak wgrywam folder z terrain png to samo co z zip
    PS.po co ci wszytkie bloczki w terrain png O_o

    OdpowiedzUsuń
  33. umnie są wszytkie bloczki co na ankiecie O_o oprucz nethertracka i lód i snieg ale za to wszytkie inne są O_o

    OdpowiedzUsuń
  34. Zrobiłem nową wersję, która powinna naprawić błąd z konsolką w telefonach LG i błąd IOException po zamknięciu ekwipunku. Zmieniłem też priorytet wątku, który ładował mapkę, więc może przy okazji naprawi się błąd z ziemią :) Na razie dostępna jest jedynie wersja 240x400, ale jeśli osoby, które miały błąd potwierdzą, że gra już działa to będziemy mieli poprawkę do wersji 0.2, czyli 0.2b...prawie jak w Minecraft'cie :) Pobieranie pliku jar z tąd:

    http://comcraft-host.neostrada.pl/download/0.2b/release240x400/Comcraft_v0.2_(240-400).jar

    a pliku jad z:

    http://comcraft-host.neostrada.pl/download/0.2b/release240x400/Comcraft_v0.2_(240-400).jad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :-(. Nadal nie działa na moim SE K800i. Tym razem, nawet się nie pojawiło niebieskie niebo - od razu błąd (bd (oryginal class name : java.io.IOException) itd... ). Nie mam pojęcia, dlaczego to nie działa.

      PS. masz może jeszcze swój kod źródłowy z wersji 0.1? Bo można by zrobić początkowe menu wyboru root foldera, a pozostałość zostawić z wersji 0.1. Bo jestem ciekawy, czy w ogóle ta gra działa na moim telefonie ;-). (Chociaż w starej wersji...)

      Usuń
    2. Napisz dokładną treść błędu, bo może to być bardzo pomocne.(szczególnie to za "oryginal class message", bo jest to informacja jaki to dokładnie błąd) Spróbuj zmienić lokalizację folderu, z którego wczytuje się świat i użyj tego zapisu gry:

      https://docs.google.com/open?id=0ByQjOcVbyYvcYm5VbUZLUTVKTE0


      Napisz czy pomogło lub co się zmieniło.

      Usuń
    3. Witaj!

      Ściągnąłem ten zapis, jednak telefon zachowuje się tak samo, w wersji 0.2 jak i w 0.2b. (Więc nic to nie pomogło). Jeszcze takie jedno, ważne sprostowanie: Error w wersji 0.2 pojawiał się nie po wyłączeniu ekwipunku, tylko po naciśnięciu "0", czyli szybkiego zapisu gry. (w 0.2b pojawia się ten sam błąd, tylko że od razu po wciśnięciu "Play"). A oto DOKŁADNA treść błędu (wpisana kropka w kropkę):


      Error: bd (oryginal class name: java.io.IOException )
      Error message: (oryginal message: null)

      Tak jest - to jest ten błąd - niewiele mi on mówi... Ponawiam jednocześnie moją prośbę dot. lekkiej modyfikacji wersji 0.1, aby plik [SAVE] zapisywał się w następującej lokalizacji:

      C:\other\ComCraftSaves\comcraft\saves\world.dat(a)

      Chociaż mógłbym sobie pograć, bo przeczuwam, że w/w błąd to głębsza sprawa, wymagająca przebudowy i debugowania całego kodu (DUŻO ROBOTY!!!). To taka mała prośba ;-).

      Usuń
    4. Niestety nie mogę zmodyfikować wcześniejszej wersji (to tak jakbyś prosił o zmodyfikowanie Windows 98 tak aby mial funkcje Win 7, ale wyglądał jak 98) Co do błędu to on niestety mi też wiele nie mówi:(

      Usuń
    5. OK, to sobie nie pogram :-(. Trudno - trzeba się z dym pogodzić... może w kolejnych wersjach się coś zmieni... nadal będę śledzić temat ;-).

      Usuń
  35. Ciągle ten sam błąd out of memory error mam nokie 5230

    OdpowiedzUsuń
  36. a ja nie mam trawy oraz gdy wybieram jakis blok i klikne x savng world 0% bez konca

    OdpowiedzUsuń
  37. O Yeah. Świetnie działa na SE cedarze. Odwaliłeś kawał dobrej roboty, szacun. A jakie masz plany na przyszłość z Comcraftem Queader

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Queader ma zamiar dokończyć grę (myślę że do wersji 1.0), a potem zacznie pisać Apps na Androida i inne systemy operacyjne. Java to tylko mały przystanek w jego wielkiej karierze programisty :-).

      Usuń
  38. Błagam napraw ten błąd co mi wyskakuje.
    Ta wersja co dałeś to też nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz błąd java.land.SecurityException
      Error message:Aplication not authorized to acces the restricted API.

      To musisz sam znaleźć w ustawieniach swojego telefonu opcję odpowiadającą uprawnieniom aplikacji i ustawić je tak, żeby zezwalały jej na odczyt i zapis plików.

      Usuń
    2. tak prubowałem to samo jest :(

      Usuń
  39. jak wchodzę na sava to jest niebieskie tlo wokolo i po kilku sekundach wyskakuje error out of memory.Mam nokie E52
    czy mógłbyś usunąć ten błąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałeś uruchomić ponownie grę/telefon?

      Usuń
    2. tak prubowałem i to samo jest :(

      Usuń
  40. Naprawisz problem z nieprzezroczystym szkłem w Samsungu S5620 Monte? A i kiedy powiesz coś o tych texturepackach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nieprzeźroczyste szkło to na pewno jest już błąd w samej implementacji Javy w telefonie. Jeżeli możesz to spróbuj zaktualizować swoje oprogramowanie telefonu do najnowszej wersji, ale przez takie coś najprawdopodobniej stracisz gwarancję, więc nie wiem czy jest to tego warte :(

      Usuń
    2. tak prubowałem i to samo jest :(

      Usuń
    3. Ok. Problem rozwiązałem podmieniając plik terrain.png w instalce na ten, co był w teksturkach Faithful 30x30 (troche lagują ale fajnie wyglądają).
      Czekam na poradnik o txtpackach. Pozdro :D

      Usuń
  41. DAJ POST O TEXTURPACKACH KURRRR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pasuje ci to co robię? Może sam chcesz odpisywać na posty/szukać/poprawiać błędy w grze/pisać nowe posty/poradniki? Jeśli coś ci się nie podoba czemu nie zrobisz własnego Minecrafta w Java w 3D? Myślisz, że zrobienie takiego poradnika to 5 minut trwa? Ja też nie mam ochoty siedzieć 24/7 i spełniać zachcianki takich jak ty, którzy cierpliwie dnia nie mogą poczekać i nawet poprosić nie umieją!

      Usuń
    2. Dokładnie, niech się ci niecierpliwi odwalą - nie pasuje wam, to wynocha!!!

      Usuń
  42. Zdjęcia tego błędu nie mam ale opiszę Ci to co się dzieje jak włączam grę.Włączam i pokazuje się to logo Javy i po tym białe tło i komunikat Błąd Klasy.Mogę wybrać tylko opcję OK i to przenosi mnie do folderu z grami.Proszę zrób coś z tym bo bardzo chciałbym pograć w Comcrafta

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam problem jak koledzy wyżej.gdy wchodzę nie mam ziemi . Mam samsunga avile jak by cos .Ale tak w ogule to dobra robota . wersja 1 działa ale chciałbym tez pograc na na tej najnowszej.Pobałem te wersje poprawioną ale i tak problem powraca.

    OdpowiedzUsuń
  44. U mnie na LG poprawiona wersja działa świetnie, oprócz szybkośći :( Mam po 3-6fps ... Musisz coś z tym zrobić proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wądpie żeby możnabyło przekroczyć bariere 10FPS na "przeciętnym" telefonie ponieważ J2ME to niezbyt wydajna platforma.

      Usuń
    2. mam samsung avilla i gdy pobrałem tą wersje gdzie jest naprawiony błąd z ziemią ziemi nie ma dalej a gdy zapisuje świat zawiesza się na 0%

      pomóż prooooooooooosze

      Usuń
    3. Jak nie masz gwarancji to możesz zmienić firmware bo możliwe że działa tylko na niektórych wersjach.

      Usuń
    4. mati 221

      Napisz dokładną treść błędu, bo może to być bardzo pomocne.(szczególnie to za "oryginal class message", bo jest to informacja jaki to dokładnie błąd) Spróbuj zmienić lokalizację folderu, z którego wczytuje się świat i użyj tego zapisu gry:

      https://docs.google.com/open?id=0ByQjOcVbyYvcYm5VbUZLUTVKTE0


      Napisz czy pomogło lub co się zmieniło.

      Usuń
  45. Witam! Mam problem na samsungu monte. Gdy chcę ściągnąć grę wychodzi mi komunikat: Niezgodność zawartości. Co można z tym zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować pobrać grę przez komputer. Podaj też, z którego linku korzystałeś - pomoże mi to rozwiązać problem :)

      Usuń
    2. Próbowałem na 240x400 i 240x320. Dodam że próbowałem ściągnąć grę na inny samsung i wychodził mi ten sam błąd.

      Usuń
    3. Spróbuj użyć alternatywnego linku jad.

      Usuń
    4. No to będziesz miał problem ponieważ zamiast pliku jar ściąga plik zip.
      Ja sobie z nim poradziłem. Wystarczy ci Opera Mini i jakaś przeglądarka plików w Javie.

      Usuń
  46. prosze powiec jak to pobrac żeby działało na star 2 bez adroida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę Ci odpowiedzieć, ponieważ sam nie mam Samsunga Star 2. Poszukaj w google ;)

      Usuń
  47. Ja sobie nie pogram bo ten cholerny błąd klasy :(

    OdpowiedzUsuń
  48. Da się to jakoś odpalić na komputerze?jakiś emulator albo coś?

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam wszystkich!) Jestem z Rosji, więc używam translate.google.com, zignorować błąd. Przeprowadzone badania dla różnych wersjach, od 240x320 do 360х640. Wszędzie błąd out of memory. Telefon Nokia 5228.

    128x160 wersja planowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Informacje jak naprawić ten błąd możesz znaleźć tutaj:

      http://www.allaboutsymbian.com/features/item/Avoiding_Memory_errors_on_a_Symbian_OS_smartphone.php

      Wersja 128x160 nie jest planowana.

      Usuń
    2. Nie, RAM wystarczy jej dużo. Raczej chodzi o to zła gra lub generowanie kodu świata

      Usuń
  50. nie rozumiem zabardzo o co w tym chodzi http://www.allaboutsymbian.com/features/item/Avoiding_Memory_errors_on_a_Symbian_OS_smartphone.php Prosze o pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stronka jest po angielsku, ale przecież możesz użyć Google Tłumacza :)

      Usuń
  51. Mam nokię z systemem Symian S60v5 360x640 i niestety mi wyskakuje OutOfMemory Error, proszę napraw ten błąd. Przeszukałem cały internet i nie mogę tego naprawić .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Informacje jak naprawić ten błąd możesz znaleźć tutaj:

      http://www.allaboutsymbian.com/features/item/Avoiding_Memory_errors_on_a_Symbian_OS_smartphone.php

      Usuń
  52. Ile pamięci wymaga ComCraft 0.2.Proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trudno sprawdzić ile RAM wymaga Comcraft, ale myślę, że mieści się w 10-20mb.

      Usuń
  53. symbian ma 40 ram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Symbian nie ma pamięci RAM bo Symbian to tylko system, to telefon ma RAM, telefony z Symianem S60 3rd, mają na ogół około 60-160mb RAM (komórki zwykłe - 10-20mb)

      Usuń